Merhaba kızlar dün oğlumu normal doğum ile kucağıma aldım çok şükür evimizdeyiz. İlk bebegim de daha 14 aylık yani o da daha küçük 😇
Baya zorlanıyorum ama alisicam inşallah 😩
Gelelim soruma ilk doğum da hiç böyle bir şikayetim yoktu aşırı dikişim olmasına rağmen idrar kacirmadm ama bunda ısrar kaçırmaya başladım ve çok can sıkıcı olmaya başladı bu durum üstüm başım kalmıyor
Bu durum normal mi bilen var mı