1 yaş dan sonra kestim ben doktora da gidemedk en son aşı yapılırken kan verildi 13 aylık tı ozmn. Sıkıntı çıkmadı hiç gayet iyi dedi değerleri aşı doktoru. Alerji uzmanıydı o ama çocuk doktoru deyildi. Doktora gitmeye gerek var mı kullanmalı mıyım kesmekle doğru mu yaptm bilemedim yardımcı olursanız sevinirm