UmayDuruMom kızımın yüzünde biraz kızarıklık vardı. Doğru düzgün belirti yoktu. Ama kaka tahlilleri hep sıkıntılı çıktı.
gaştada gizli kan pozitif, lökosit çok sayıda diye.
Ne gaz ne huysuzluk kg alamama vs olmadığı için dr um takip etti. Önce gaz damlasını değiştirdik 2.gün kaka verdik. Ortalama ⅚ kaka tahlili yaptık. Sonra dr 4 gün diyet yap 5.günün sabahı kaka ver dedi. Kaka sonucumuz temiz çıktı ve ben diyetime devam ettim. Kızarıklıklarda gitti. Sonra yumurta yedim ve kakada kan gördüm. Dr kakasında kan görürsen ne yediğni düşün ve dikkt et o gıdaya dedi. Şuan yumurtada yemiyorum. Bu arada 40ını çıkar çıkmaz teşhis konuldu. Şuan 2,5aylık