Efeninannesi12 Kızlar bebeğimin kıyafetlerini 30 dereede granül sabun ile yıkıyorum ama aşırı toz oluyo böyle pamuk gibi ben bile çamasırları katlarken agzıma burnuma giriyo oğluma zarar verirmiki nasıl başesicem bunlarla hele bi çırpıyım ortalık aşırı pamuk oluyo minik minik hapşurup duruyoruz ikimizde çözüm bulamadım
Merve26 Efeninannesi12 toz deterjan almadım bu yüzden bende uni baby deterjanı ve yumuşatıcısını kullanıyorum cildinde sorun olmadı çok şükür 🙏🏼
DefneRana3881 Efeninannesi12 pamuklularda yıkıyorum 2 buçuk saat sürüyor 40 da yıkıyorum hiç birşey kalmıyor çift durulama yapabilirsn
TgcDvc Efeninannesi12 sıvı deterjana gecin hemen.. bende hacı sakır granül sabun tozu kullanıyodum gına geldi 2 kere durulama yapmak gerekiyomus giden elektrige suya yazık.. sıvıya gectim cok rahatım
Deletedmom324 Green clean ve minoris en saglıklı sıvı deterjanlar. Tavsite ederim. İçerisinde saglıksız bileşenler yok. Nereden mi ögrendım :) ınstagram kullanıcısı muhendisinoglu tüm bebek eşyalarını inceliyor. Mama bez mendil deterjan. Bakın derim.