Kizlar salon halisinin uzerine gida boyasi döküldü ufacık biseydi yas bezle sildiğim için hemen dağıldı camasir suyu ile siliyordum cikardim cok az bisey kalmisti camasir suyu beni cok etkiledi esime soyledim azıcık kaldi sen devam et diye ben cocugcn üstünu değişmeye gittim bi geldim ki daha cok dağıtmış elime aldim bezi ilk önce biraz beyaz sabun sürdüm dis fircasi ile fircaladim yok hic etki etmedi sonra bulasik tabletini suda erittim onla sildim onun sa hiç faydasi olmadi aksine icine isledi kızlar 2 gun yasak var tatil hali yikamayi aradim pazartesi alabilrz dediler simdi ben pazartesi ye kadar o şekilde birakirsam bisey olurmu birazcik da deterjanli kaldi zaten napcam ben bilmiyorum basina gelen varmi