Merhaba arkadaşlar bugün oğluma çok kötü bağırdım işten güçten çok yorulmuştum kendime kahve yaptım içtim felan tepsiyle koltuğun kenarına koydum oğlumda normalde karışmaz ama bugün çekeceği tuttu hali ile yerler Halı felan battı gözüm döndü o manzarayı görünce😓çok bağırdım çok. Çok korktu ağladı yavrum şu an o kadar pişmanım ki çok pişmanım. Çok üzülüyorum keşke yapmasaydım diye sizde böyle birşey yaşadınız mı😭😓