KATRE_ Merhaba arkadaslar rahmimde yara cikti doktorum yakalim dedi ama hic bir fikrim yok nasil yapiliyor kac dk suruyor acisi var mi.. yaptiran var ise bana yardimci olabilir mi
Mom14 KATRE_ yara dediğin rahim kanserimi oldun ? Benım annemdede vardıda aynı şeymı bılmıyorum annemınde yakmışlardı
biranne11 KATRE_ Canım benımde annem oldu. Narkoz almıştı oda yakmışlardı. Korkutmak istemem ama sonrasında acı vardı
Ata0905 KATRE_ evet genel anestezi altında 10 dk Lik bir işlem 2002 de yapıldı . Kolay bir işlem anestezi olmadan da olabilir belki ama canınız yanabilir daha sonra biopsi oldum bayağı zor oldu.
zeynnep KATRE_ benimde vardı kaç sene önce doktor temiz gördü istersen yakalim dedi istemedim şimdi durum nasıl bilmiyorum hastaneye gitmekte istemiyorum biraz daha büyüsün bebeğim o zaman gidicem annem iki kere yaktirmis sadece yanık et kokusu geliyordu demişti bişey hissetmemiş.
Mom14 KATRE_ benım annem rahim kanserı olmuştu yakmışlardıda ondan sordum geçmiş olsun ikisi aynı şey degıl nasıl yapcaklar bılmıyorum annemı amelıyat eder gıbı narkoz falan verıp yaptılar
KATRE_ Mom14 Evet banada narkoz islemi uygulayacaklarini soylediler ama bilmiyorum. Smear testim normal cikti kanser degilim annenizede cok gecmis olsun..
KATRE_ Ata0905 gecmis olsun yakma islemi sonrasi kendinize gelmeniz zaman aliyor mu 2 yasinda oglum var oda benimle hastaneye gelicek birakacak kimsem yok burda babasi bakacak. Hastanede kac saat kaliyorsunuz
KATRE_ zeynnep benimde bebegim 2 yasinda emzirmeyi kestim 1 hafta oluyor doktorum istedi ilaclar icin. Benim surekli kanamam ve agrim oluyordu o yuzden rahat edemiyorum yakma isleminden sonra duzelicek insallah fitil felan kullandim ama fsyda etmedi
Fatosloya Arkadaşlar farklı işlemlerden bahsetmiş. Hiç gözünüz korkmasın, ben yaktirdim 1 dk bile sürmedi anestezi falan da almadım. çok ufak ağrısi var hissetmiyorsunuz bile sonrasında kalkıp evime gittim hiç ağrı sızı olmadi geçmiş olsun.
KATRE_ Fatosloya tesekkur ederim yorumlariniz icin. Beni neyi beklediginden oturu 2 yasinda oglum var hastane sartlari zor biliyorsunuz hele ki su donemde o yuzden birakacsk kimsem de yok babasiyla beni beklicek o yuzden ne kadar surede yapildigi felan onemli acisindan ziyade.. ,
KATRE_ biranne11 Korku degil aslinda bebegim icin endise ediyorum bide corona hastaligi dolu heryerde bu yuzden biran once o hastaneden cikmak istiyorum
Ata0905 KATRE_ genel anestezi gibi uzun sürmüyor. Yarım saate bitmiş uyanmış olursunuz. Ama bir saatemi iki saate mi taburcu ederler bilemiyorum hastaneden hastaneye değişiyor. Bazen ameliyathanede çok bekletiyorlar. Ama işlem çok kısa onu söyleyebilirim. Çocuk evde kalsa çok daha iyi ama şartlarınızi bilemiyorum şimdi hepinizi birden alırlar mı hastaneye falan bilemedim
basakgolbasi Bugün benimde muayenemde yara olduğunu söyledi doktor 42 gün önce doğum yaptım doğumda oluşmuş olabileceğini daha önce olmuş olabileceğini söyledi bebeğim 6 aylık olunca tekrar gelmemi ve dondurulması gerektiğini söyledi. Yakılması ve dondurulması aynı işlem mi oluyor?
CatlakAnne KATRE_ 15 20 falan sürüyor.Tek başıma gittim otobüsede bindim döndüm🙈 geçmiş olsun merak etmeyin çok kötü değil ben anastezi almadım burnuma biraz yanık kokusu geldi😂 birazda tırstım tabi ama o kadar değilmiş
BalarisiYusra KATRE_ ablam genel anestezi ile oldu öyle acı felan hissetse çok kötü olsa söylerdi bize korkma sende burda acıdı felan diye yazılanlara bakma