Merhaba arkadaşlar yine geri döndüm happy mom da buraya terfi oldum😃🙏 İlk oğluma düğün haftası hamile kalmıştım kazayla 2. Kez bir kaza kurbanı oğlumun 1 yaşına girdiği hafta hamile kaldım hediye gibi oldu 🤗 ilk başlarda yapamam zor olur iki çocukla basademem dedim ama başa gelen çekiliyor araları az diye korktum çevre baskisindan felan ama sonra ben yaptım bakarimda kimsede karışamaz dedim. Ve 1 ay 2 günlük olduk bile..
Diyeceğim şu 2. Çocuklar kolay olur dediler ama her doğum kendine göre gerçekten farklıymış ilk hamileliğim çok kolaydı ama 2. Hamilelikte şeker,tiroid hemoroid oldum zor bir süreç gecirdim. İlk oğlumda sancım 2 gün sürdü resmen çok zordu ama doğum anim 5 dk bile surmemisti.2 oğlumda 5 saat bile sürmedi sancım ve 9 santimde baya iyiydim yürüyerek gittim hatta daha doğmaz var diyordum ama doğum anı çok zordu yarım saatte doguramadim. Ve ilk doğumda hemen ayaklamdim agrimlarimin hepsi masada bitmişti o an ama 2. Doğumda ve 3 cu dogumlarda rahim kendini toparlarmış ve ağrı yaparmis doktorlar öyle dedi ve onun ağrısı da çok kötüymüş amansız adet ağrısı gibi. Dikislerimde ilkine göre 15 gün geç dustu içten yirtilmalar da daha zormuş idrar yaparken ömrümden ömür gitti.. Hepsi ayrı,ayrı tecrübe oldu bana. Ve ilk oglum tam bir kolik ve gazlı bir bebekti sabah akşam uyumaz havada karada uyutamazdik 4 kişi şimdi oğlum çok rahat maşallah belkide daha bilinçliyim ondan da kolayima geliyor olabilir şerbet vermek yerine mamayı tercih ettim bu oğlumda gaz sancısını çekmek yerine hemen damla aldım kimseye sormadan büyükler ne der demeden. Cokta milletin lafına bakmamak lazımmış en iyi biz anlıyoruz bebeklerimizin dilinden benim deyimlediklerim bu kadar arkadaslar