Shnnnn
gecenlerde bebeğim grip oldu 3-5 gün sürdü hastaneye gitmedik ama doktorla haberleştik vitamin takviye vs yazdı ancak bende 1 yaş kontrolünden sonra kesmiştim d vitaminini doktorumuz çok kızdı özellikle kışın koruyucudur 2 yasa kadar devam dedi postunuzu görünce yazmak istedim bende tekrar başladım