Biz esimle 2 yıl sevgili olduk sonunda evlendik 2 yıl boyunca cok sağlam bi iliski kurmuştuk hep iletişim halindeydik birbirimizi çok iyi anlardik bebeğimiz olduktan sonra cok uzaklaştık ben doğal olarak 7 24 bebegimizle ilgileniyorum ona vakit ayırmakta zorlanıyorum iliskiye giriyoruz her gunbyada 2 gubde bir ama o kadar sarılıp uyuyamıyoruz yada birlikte vakit geçiremiyoruz film bile izleyemiyoruz ne zaman firsat bulsak oğlumuz ağlıyor huzursuzlaniyor onunla ilgileniyorum isjn büyüsü de kaçıyor tabi o an bozuluyor gecen gün bana sen artik benim ruhuma dokunmuyorsun yalnızca etime bedenime dokunuyorsun dedi ben de farkındayım artik ondan uzak olduğumun ama nasil toparlanır bu durum onu bilmiyorum ona odaklanamıyorum varsa yoksa bebek butun aklim beynim orda esim cok sıcaktır her gördüğünde öper sever sarılır vs ben de yaparım arada ama bu aralar donuk yapiyorum sanirim bilmiyorum nasil düzeltirim bu durumu bi fikri olan var mi