kivirciginannesi balarisi_2019 dünya sağlık örgütüne uygunmuş bilemedim doktora göstermiştim doğru demişti, doğduğundan beri burdan takip ediyoruz
Ummumuhsin balarisi_2019 bu tabloya göre seninki de kötü değil gibi di mi canım? Bir de ben b12 balık yağı filan kullanıcam inşallah aklıma o geldi. Kendim kullanıcam inşallah bebeğe de sütten geçer diyorum. Sen bebeğine verebilirsin istersen
Reynizz Benim bebeğiminde küçük kafası doktor minyon bebek dedi ama bizimki malesef genetik babasının babaannesinin kafaları küçük
balarisi_2019 Emel12 her ay büyüyor mu kafa cevresi? Bizim geçen ay duraksamıştı bu ay da sanki büyümeyecek gibime geliyor. Hergun panik haldeyim. Sizin bıngıldak kapandı mı?
Mom727272 Sizin kacinci haftada dogdu acaba? Ben 39+4′te sezeryan oldum, 3.5 kg 52 cm bas 33 cm. Ama ultrasonda son ayda yavasladi basi. İlk ay 3.3 cm buyudu basi ama.