Oğlum 6 ay 12 günlük baş çevresi 43 cm dişini çıkardı emekliyor destekli oturabiliyor ve çok hareketli algısı ve enerjisi çok iyi maşallah ama aklıma takılan tek şey baş çevresi acaba bir sorun olur mu normal mi böyle durumu yaşayan ve doktora götüren oldu mu bişey çıkacak diye doktora götürmeye korkuyorum kilosu ve boyu ayına göre iyi ilen Varsa ya da yaşayan bilgi verebilir mi şuan içim içimi yiyor ona bakıp bakıp ağlıyorum 😣😣