CemreKerem35 çok güzel yazmışsınız.bana da fikir verirseniz sevinirim
uyku düzenini oturtamadım,rutin oluşturamadı 7,5 aylığız.
mama+meme şeklinde besleniyor bebeğim ama uyumak için illa meme istiyor.memede uyuduğu içim yatağını koyarken hemen uyanıyor.uyandırmamak içim çok uğraşıyorum.gündüzleri uyuduğunda evde ses çıkaramıyorum.diğer odadaki elektrik düğmesinin sesinden bile uyanıyor bazen.
banyo ile riçutin oluşturalım dedim yok,enerji geldi çocuğa.karanlık odada masal okudum,öptüm sevdim yok.illa kucak,illa meme
bir ara 20.00 de uyurdu şimdi 12 yi bulduğu oluyur.geç yattığında sabah geç kalkıyor 10 gibi.düZen yine kaçıyor
ne yapmalı?