Dadam yaaa bizim beslenme konumuz çok sıkıntılı 😔 beni emmedi hiç bir şekilde 6 ay sağarak verdim sütümü biberonla içti o şekilde . Sonra sütüm bitti o emmediği için . Mamaya geçmek zorunda kaldık mamaya geçince mamadan nefret etti ve hangi mamayı denediysek hem biberonu hem de mamaları reddetti . Biz de antibiyotik şırıngaları olur ya kutudan çıkar . Onlarla Kandıra Kandıra içiriyoruz . Ama aşırı zor oluyor . Ben gece ondan önce uyanıp uykusunda biberon veriyorum uyku da bi nebze içiyor . Uyanmış olursa hayatta içmiyor ve geceyi bize mahvediyor 😔 sağlıklı olsunlar da ben bu duruma da razıyım artık