Sevgilimmm Perissmom ben yaptığım bebek bisküvisini ihlamura katip veriyorum. 9 aylık bebeğe ıhlamur verebilirsiniz
Mervemerveesk Perissmom verilebiliyor ama ben gerek görmüyorum, ufacık midesi ıhlamurla şişmesin istiyorum. Size kalmış yani
asyasare Perissmom 7. ayindan beri her sabah kahvaltida 30 cc kadar veriyorum. pipetli bardagina koyuyorum istedigi kadar iciyor. ama once kahvaltisini bitirmesini bekliyorum midesi ihlamurla bosa sismesin diye. suan kizim 11 aylik.