05ay05az20e1sra14na9di3r27 Bebeğim 1 aylık ve emmiyor.dogdu doğalı memeyi emmedi zaten zor tutuyi tuttugu da cok zor Emzirme danışmanına mi gitsem yoksa boyke sagarak fln mi versem
Sevgilimmm 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Eds yi onerecekler diğer tavsiyelerinin yanında. Şu siteye bir göz atın . Ayrıca Facebook da emzirme akademisine katılın ücretsiz destek olan bir danışman var http://www.lllturkiye.org/2015/09/emzirme-destekleyici-sistem.html?m=1
Meltemyildizz 05ay05az20e1sra14na9di3r27 inatagramda hesabı var. Doktor aydın erdemir. Online danışmanlık veriyor. Herşeyden önce adam doktor. Faydasunı göreceksin
Wolverine 05ay05az20e1sra14na9di3r27 denemekten birşey kaybetmezsin bence de, emzirme danışmanı iyi fikir ✓