Hellredkitty Benim kızım 1 yaşına girmek üzere doğduğu zamandan beri toka bant vs takmaktan hep nefret etti.saçları artık gözünün içine giriyor ama çıt çıt toka taktığım gibi 0.2 saniyede çekip çıkarıyor Alıştırmak için önerilerinize açığım
kivirciginannesi Hellredkitty küçük lastikler varya onlara alışabilir ben oğlumu öyle topluyodum basta sürekli asılıyordu sonra alıştı
Hellredkitty kivirciginannesi teşekkür ederim cevapladığınız için. onları da söküyor bıkmadan sıkılmadan itinayla söküp atıyo kesmek istemiyorum saçlarını