Aybars16 yumusak olmasi goguslerin terbiye olmasindan kaynakli aslinda. Sagim yaparsaniz elbette sut arttirirsiniz fakat emzirmek icin gogsunuzun dolmasini beklemeye gerek yok. Eger gogsunuzun okadar dolmasini bekleyip oyle emziriyorsaniz bebeginiz sadece on sutu almis olur arka yani yagli sutu de sagim yapmis olursunuz ki bunu istemeyiz.Ayni sekilde 2 3 saatte bir emzirmeye devam edin emzirme oncesi sagim da yapin. Gogus yumuşak ise sut yok algisi tamamen yanlis☺️ gebe egiminde anlattiklari kadariyla umarim yardimci olabilmisimdir