Haftaya evlilik yildonumumuz. Aynı zamanda benim doğum günüm. O yüzden masa falan susleyemem öncelik benim. 😀 ama bir hediye almak istiyorum. Normalde rutin olarak saat alırım ama saat modellerine bakıyorum alamadığım tarz kalmamış heosi benziyor evdekilere. Tespih alayım dedim ama virüsten dolayı taşımaz elinde. Kıyafette beden tutmuyor hiç. Ne alacağım ben .