Mavi0688 Hanimlar bebegim 5 bucuk aylik uyku arkadasi alacagim. Kullanip memnun olanlar nereden nasil bir sey aldiniz? Alirken neye dikkat ettiniz? Bebeginiz aldiginiz uyku arkadasina alisti mi alismadiysa ne yaptiniz? Tecrubeli annelerden yardim istiyorum
Arasannesi Mavi0688 biz Budizzz almıştık.bebegım sevdı uzunca bır süre dışarıda vs yanımızda geZdi.dısarıda uyudugunda onun beyaz gürültüsünü kullanıyorduk.9 aylık oldu suan sadece yatagında gece yatarken verıyorum
Kozaannesi Mavi0688 Ben kendim yapmistim hamileyken😇 Kumaş satın alip dikmistim çok güzel oldu ancak bebeğim kullanmadı benimsemedi😁 Tek uyku arkadasimiz emzik 🤭
Mavi0688 Arasannesi sadece yatakta dursun diye okudum nette ama belli bi aya kadar disarida da mi kullanilabiliyor
Arasannesi Mavi0688 Budizz ayıcıkta beyaz gürültü oldugu için bebegım o sesle uyuyor oyuzden mesela farklı bır yere vs gıttıgımızde telefondan ya da baska bır cıhazdan açmak yerıne ondan açıyordum beyaz gürültüsünü.cihazları yaklastırmak saglıklı olmadıgından