Melis_Lila kan tahlili yaptılar sarılığına bakmak için. Kan değeri 5 çıktı. Doktor inanamadı ya iç kanama ya beyin kanaması geçiriyor ambulansla mı geldiniz kan nakli yapcaz deyip yoğun bakıma aldılar. Kan naklinden önce testi tekrarlamışlar. Meğer bişeyi yokmuş da laboratuvar sonuçları yanlışmış. Sabah bida tekrarlayıp kontrol ettiler taburcu olduk. Yok yere ayırdılar yani. Teste onay veren uzman mesleğini nasıl yapıyorsa artık