Merhaba daha önce de post açmıştım artık sincani gectim çok uzak olmasın yeter . Aracımız yok esim işte oluyor o yüzden yakın olsun istemistim. Sincan’da oturuyorum derya bozkurta gittim memnun kalmadım, acil durumlar oluştu , biran önce iyi ilgili her an whatsaptan ulasabilecegim bir doktor bulup yarın goturmek istiyorum.