Serpil123-kzmz Merhabalar kolik bebeği olan anneler bu durum kaç aylıkken bitti akşam oldumu ağlamaya başlar gece 12.00 kadar ağlıyor artık yoruldum bir an önce bitsin istiyorum 😣
Arasannesi Serpil123-kzmz 3 bucuk aylıkken o aşırı aglama krızlerı vs tamamen bıttı.suan 9 aylık hala huysuz bır bebek.çok sakin degıl hanı ama daha rahatız
Brcn20 Yine sizin akşam olunca ağlamaya başlıyor benmki 6 ay boyunca hep ağladı 6 aylık olduktan sonra normale döndü çok sabır çektim gerçekten 🤦🏻♀️
Egeniinannesii Bize maflor iyi geldi ama her gün aynı saat aç olarak verdim birde gaz yapan herşeyden mahrumum portakal özlemim ne zaman bitecek bilmiyorum 🤦🏽♀️🤷♀️
Kusursuzhata 3 bucuk aylıkken bitti az sabret annesi. 3. Ayda artık kendisi yapmayı öğreniyor gazını vs.