Nisan_35 Sekiz aylık bebeğim bugün ikinci doz yapıldı ateş 38.8 bi anda tazyikli kusma oldu normal mi bilemedim``
pelinsss Biz daha ilk dozu yaptırdık, kusma olmadı ama 38 i geçen ateş oldu, bakalım 2. Doz da ne olacak
Nisan_35 İlk dozu böyle ağır geçmemişti iki gün sonra yine aynı böyle kusmuştu ama tesadüf mü bilemedim