Gizem10 canım benim bebeğim de yârin 3. Ayına girecek aynı durumu yaşadık gaz sorunu bitmişti bu yüzden damla yı bırakmıştım 2 gündür hastanedeyim idrar kaka tahlili ultrason herşeyine baktırdık az önce geldik doktordan temiz çıktı anlayacağın hiç birşey yokmuş gaz damlasını kullandım dünden beri düzeldi rota aşısını da yaptırdık