Antalyali biz de 8.aya giricez hala oturmuş bi düzeni yok beyefendinin 🙄
Sabah 9 10 gibi yumurta sarısı lor peynir keçiboynuzu özü falan karıştırıp vermeye çalışıyorum..
Öğlen 2 3 gibi evde ne sebze varsa çorba yapıp veeiyorum..
Akşam 6 7 de muhallebi meyve falan karışım yapıyorum ama muhallebiyi hep pirinçle yapmıyorum, irmik ya da yulaf unuyla da yapıyorum değişik değişik.. İçine meyve rendeliyorum. Aralara yoğurt serpiştiriyorum. Bazen muhallebiye katıyorum🤷🏻♀️ evde bebe bisküvisi ve bebek keki yaptım dolaba attım aralarda onu veriyorum..
Bazen sebzeyi haşlayıp (yada buharda) meyveyide çiğden eline veriyorum biraz mıncıklıyo biraz kemiriyor sonra atıyo🙄😅
Yani türlü türlü şeyler deniyorum ama gel gelelim ki 3 4 kaşıktan fazlasını almıyor 🤦🏻♀️
İlk zamanlar pütürlü şeylerse kuscak gibi öğürürdü dilini dışarı çıkartırdı ama zamanla yutmayı öğrendi. Başlarda tamamen pürürzsüz halde veriyodum ama yavaşyavaş pütürlü veriyorum ki çiğnemeyi yutmayı öğrensin (bizde de diş yok hala ama damaklarında ezip yutabilcek kıvamda veriyorum) 🤗