Edizbeyinannesi MiracinAnnesi1 tam da aynı durumdayız. Nereye kadar böyle olucak ne zaman düzelicek hiç bi fikrim yok doktorda birşey demiyor
MiracinAnnesi1 Edizbeyinannesi doktorumuza sorup 4 ayda tadımlık ek gıdaya geçmek istiyorum uygun görürse kendim evde böyle cicibebe tarzı şeyler vermek isitoyiem doktor. Onaylarsa yoksa hayatta kilo almaz.
Edizbeyinannesi Alpella 3 delikli hatta normal içiyor içiyor bırakıyor. Çok dikkat ederim ona da boş emzik emmekten ne anlıyor bilmiyorum.
Kutudakikedi Edizbeyinannesi canım 3 saat ara ile beslemeni öneririm . 2 saat erken biraz acıksın. Bir de bebeğin küçükmüş şırınga ile içirmeye çalış biberonla içmediği zaman . Allah yardımcın olsun zor kendimden biliyorum🙏🏻
Edizbeyinannesi Kutudakikedi 2,800 doğdu 5 gün sonra 2645 e düştü doktor dedi emmiyor madem daha fazla düşmesin biberon kullan mecbur dedi. öyle başladık biberona şırıngayla verince kaçırıyor Boğaz’ına 🤷🏼♀️ Ah şu günler bi geçse normale dönse
BuseBuglemKerem Edizbeyinannesi kafana takma düzelicek. Biberon ucunu 2 delikli kullan 3 delik fazla gelir 1 delikte az gelir sinirlenir içmez
Edizbeyinannesi Kutudakikedi evet kuşum değiştirdim ama yok aynı ağzına emzik verdiğini bile hemen anlayıp emiyor onu emzikde damaklı biberon ucuda 🤷🏼♀️