Arkadaşlar merhaba 6aylık oğlum var boynunun sağ tarafında kızarıklık oldu günlerdir geçmiyor kuru bir kızarıklık kaşıntı yok mantar gibi mi desem kuru ama pullanma olacak gibi de olmayacak gibide bepantol onarıcı bakım kremi alsam işe yarar mı neden olmuştur