Canım ben geçirdim. Evet tat ve koku aynı anda gidiyor ama tat gidiyor derken aci yesen alıyorsun eşki tuzlu yesen biliyorsun ama ağzın bildiğin saman gibi eklem ağrılarım oldu bir günde nezle gibiydim ilaç içtim akşamdan terledim sabaha hiç birseyim kalmadı 2 3 üç gün sonra zaten kokunda almaya başladım çok şükür Allah’ kimseye yaşatmasın eğer başına gelen olursa bizim gibi atlasın biz çünkü hissetmedik test yaptırnasaydik pozitif diye aklımıza gelmedizdi ben bebeğim var 6 aylik onun için emin olmak için gidip yaptırdım öğrendim inşallah Allah herkese bizim gibi atlamayı nasip etsin inşallah