Ahkukulivahkukuli Başlıkta görüldüğü üzere süpürgemden soğudum değiştirmek istiyorum arçelik marka 🤣🤣🤣 bahsettiğim sahis da surada
Ahkukulivahkukuli Merve robot süpürge istemem ben teşekkür ederim yorum için. Dyson aklımda ama biraz tuzlu ya
Ahkukulivahkukuli Sarikuzumalp ya nolur bu espiriyi yapmamış ol. Kombi yok bizde gülüm klima var burasi sıcak memleket. Yatagimin altına girmiyor ve ağır süper çekiş gücü var aldığımdan memnun kalmazsam.diye de düşünüyorum iste
Sarikuzumalp Ahkukulivahkukuli ay espiri yaptım azıcık kızma 😀 hadi yaa asıl yatağın altına girmesi önemli en çok toz biriken yer. Memnun kalmassan belki aynı gün içinde iade alan yerler vardır
biryavuzkusu Ahkukulivahkukuli bence yatağınızın ayaklarını yükseltin bu makineden annemde var gerçekten çok güzel çekiyor
Ahkukulivahkukuli Erencinarinannesi teşekkür ederim yorum için peki başlığı nasıl baza altına giriyor mu
Ahkukulivahkukuli Sarikuzumalp gülücük yapmayı unutmusum canım kizmadim ki😂 valla en cok.toz birikiyor başlığı çıkarıyorum ama istediğim gibi olmuyor bu defa iste
Erencinarinannesi Ahkukulivahkukuli açıkçası hiç denemedim baza altına koymayı 😊 ama sığar heralde bilemedim şu an 🤷♀️
Sarikuzumalp Ahkukulivahkukuli anladım 😍 yok canım bende pek memnun değilim kendiminkinden inşallah daha iyisini bulursun ☺️
Ahkukulivahkukuli Erencinarinannesi canım baza altına koymak değil 😂 süpürmek icin sığıyor mu başlığı demek istedim