17062019 evet ya ne kadar rahat söylüyorlar ilacı vermeyin diye. O kadar prof uzman ilacın erken dönem olumlu etkilerini, hastalığın ateşlenme sürecini anlata anlata yoruldular ama biz ayşe teyzenin, ahmet amcanın sözlerinin dışına çıkamıyoruz. 3 hafta sürdü benim korona ile mücadelem, ateşim o kadar çıkmıştı ki tenim aciyodu dokunurken, sütüm azaldı bu süreçte çocuğumla ilgilenemedim, git gide kötü oldum, oksurmekten kusuyordum artik. Neden ilaç icmemeye direndim, süt veriyorum diye. Sonra mecburen ilaçlara başladım, kızıma o süreçte mama verdim ve toparladım. Ama eşim ilaçsız atlattı. Herkeste süreç bu kadar farkliyken aman ilaç vermeyin, yok o sıtma ilacı yok bilmem ne facebook bilgileriyle insanların günahına girmeyin ya, bırakın buna isin uzmanları karar versin.