Dyldrm benim de düştü yapılandırdım toplu ödersen faizin %90’ı siliniyor yakın zamanda bir yapılandırma yapmışlardı belki de başvurusu hala devam ediyordur e-devletten bir bakın isterseniz, bir de bir dönem yapılandırma yoktu ne yapabilirim diye araştırmıştım vergi dairesinde çalışan bir arkadaşım borcun düştüğü vergi dairesine gidip memurla birebir konuşursan faizi siler demişti