Princessmother Mco Yenidoğanlarda olan bir sorun canım bizde olduk, kaynamış suyu ılıtıp yumuşak tülbent gibi birşeyle içerden dışarıya doğru günde 3 defa bize böyle dedi hemşire geçti, zaten 3 ay içinde göz muayenesi yaptırman lazım geçmezse Dr bir ilaç verir ☺️
Mco Princessmother aynen göz muayenesinde soracağım artık . Bizde masaj falanda yapıyoruz gözüne .siliyoruz dediğiniz şekilde inşallah geçer 🤲🏻🤲🏻
Sayra3110 Princessmother bize dıştan içeri silin ki gözün arkasına gitmesin göz pınarında toplansın ordan alın demişti , yanlış söylemiş veya yanlış anlamış olabilir misiniz canım
Princessmother Sayra3110 olabilir canım biz öyle yaptık bir problem olmadı ama çok şükür ama olabilir dediğin gibi 2 ay geçti üstünden kafamda öyle kalmış olabilir teşekkür ederim düzelttiğin için 😍