Sevgili anneler hepinize merhaba. Aklımı kurcalayan bir durum var başına gelen var mıdır acaba diyerek fikir almak istedim sizlerden. 1 yaşını dolduran oğlumu, bugün sağlık ocağına karma aşılarını yaptırmak için götürdük. 3 aşı olması gerekirken hemşire hanım 2 aşı olacağını cünkü su çiçeği aşısının ellerinde olmadığını söyledi. Eşim ‘ artık çocuklar geçirmiyor diye mi yok acaba’ diye sorunca hemşire hanım ‘ malesef 5 aydır gelmiyor. devlet almıyor’ dedi. Gelirse vuracağız gelmezse kalacakmış. Biz de şuan kendi doktorumuza ulaşıp bilgi alamadık ancak 1 yaş muayenesinde 3 aşısı olduğunu kendisi de hatırlatmıştı ülkeye gelmediğini bilse söyler sanki diye düşünüyorum. Bu konuyla ilgili bilgisi olan anneler bi içime su serpseniz keşke ne yapacağız suan aklım durmuş durumda böyle durumlarda panik, stres oluyorum açıkcası. Bu başlıktan daha önce görmedim o yüzden sormak istedim. Şimdiden hepinize teşekkür ederim.