Esra_esra Kızlar benim bir buçuk aylık bebeğim var ve daha hiç türk kahvesi içmedim şimdi canım çok çekti kahve içeniniz var mı içsem zararlı olur mu ??
Arasannesi Esra_esra ben de emziriyorum ama cok fazla olmasa da kahve de tüketiyorum.doktorumuz bir sakınca görmedi
Aselinannesi12 Yanlış bilgilendirmek istemem ama zararı yok diye biliyorum ve günlük 1 fincan tüketiyorum ben çünkü bu yorucu uykusuz günlerde mutlaka kahveye ihtuyac duyuyorum 😖