Kızlar iyi akşamlar..bn yaklaşık 3 hafta olucak adetten biteli .. adetten bittikten hemen sonra korunmasız ilişki oldu o günden beridir kasik ve rahmimde çok sancılar oluyo geceleri bazen daha çok oluyo bazen oturamiyacak gibi acile gittim tahlil yaptım kis iltihap enfeksiyon yok dedi.. devlette bı doktora gittim bni 28 ocakta ultrason cihazına yönlendirdi erken gebelik testi yaptım negatiff çıktı yani hamile olsaydım küçük bile olsa idrarda cikaemiydi? Birde bu doktorun yönlendirdiği ultrason cihazı aynı bildiğimiz ultrason mu oluyor??