Z19e muhtemelen batmış annesi.ıstersenız bır doktora gösterin telefonla ulaşma sansınız varsa resmını çekip atın.benım bebegımınde ayak bas parmagında oldu kenar kısım kızarmıstı batmıstı ama bızımkı az bır seydı ben kendım hallettım tırnak makasıyla düzenli olarak o batan kısmı kestim düz sekılde