İyi akşamlar happy kids’in güzel anneleri ☺️
Tecrübeli annelerin ateşine düştüm amanııııın.☄️ Biliyorum bu ek gıda postları çok açıldı ama ben hepsini tek tek gezemeyeceğim için kendim için sıfırdan bir post açmak zorunda kaldım. 5 ay 3 günlük oğlumun doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başlamasında her hangi bir sakınca görülmedi, zaten anne sütü almıyor. Mamayla besleniyor. Süt ve süt ürünlerine 1. aydan itibaren alerji teşhisi konuldu. Ne yapmam gerekiyor, neyle ve nasıl başlamam gerekiyor inanın bilmiyorum. İnternette bir dünya boş beleş bilgi kirliliğinden başka bir şey bulamadım. Doktorumuzun verdiği ek gıda rehberinde de elle tutulur bir şey çıkaramadım ortaya. Ya ben çok safım, hatta salak… ya da gerçekten erişilir bir eylem değil bu ek gıda işi😒 3 gün kuralı nedir? İçeriği nasıldır? Havuç mudur? Kabak mıdır ? Patates midir? Başlı başına beynimin içi laçka bir püre aslında 🙄 Demem o ki; bana yardımm ediniiiiiiiiz🙏🏼