Gul-bsr geldi etiketinde 30 derecede elde yıkayın diyor ama 600 devir sıkmada ipekli programında yıkadım bir şey olmadı. Ürün çok güzel epey kalın, yumuşak, dikişleri ve kumaşı kaliteli, bayağı da büyük. İyi ki almışım dedirtti. Ürünün bir de desenlisi vardı, odasında da kullanırsam desen uyumsuz diye almamıştım ama o da bayağı güzel.