Selam kızlar 4 ay 18 günlük bebeğim var sağarak sütümü veriyorum yani hep planlı süt vermelerim şimdi şöyle anlatıyım genelde 3 saatte 1 veriyorum ama içmiyor zorlarsam falan 120 130 cc içiyor ama çok geliyor sanırım kusuyor birazını 4 saate çıkarmak istiyorum. Saat 9 gibi besleyip yatırmak istiyorum ama öğünler arası karışıyor yatarken 2 saat önce beslemis oluyorum zaten cokta yemiyor acaba yatmadan sütünü vermeyipte uyuduktan 1 2 saat sonra mi versem nasil yapsam bilemiyorum saatlerle kafayı yiyebilirim sanırım saatler arasi uymuyor bebeğim çok içmiyor napsam ne etsem nasil bir yol izlesem bilemiyorum artık