Busramiran46 4 aylık oğlum emmiyor emerken cok ağlıyor memeyi tutmuyor sizce neden biberonda vermiyorum cok zorlaniyorum yardimci olabilecek varmi lütfen
Mina_momy Busramiran46 bence atak canım .. 4. Ay atağı çok zor herşey olabiliyor benim kızımda ağlayıp kendini geri çekiyor ama anlık inat etmiyorum ağzına vermek için biraz oyalıyorum daha sonra kendi alıyor zaten senin bebişte alır inşallah 🤲❤
Smy16 Busramiran46 valla sabahtan beri benimkide emmyio 4. Ay atagı kafayi yedirtiyo resmen ama zorlamıyoeum ben geçici bi süre biliyorum
Kuzeycik Ay atağı canım malesef. Bebeğini sadece bezi kalacak şekilde soy. Senin de üzerinde atlet falan bisey olmasın ten tene temas edin. Bir sandalyeye otur ayağına da bir yükselti koy hafif yüksekte olcak ayakların o şekilde otur omuzların dik olsun bebeğini kucağına al emzir ben meme reddini öyle yendim psikolog tavsiyesiyle. İstersen dene işe yarıyor.