4 aylık bebegim gece yatmadan önce saat 11-12 arası 120 cc mama içiyor. 3-4 gündür sabah 5:30-6:00a kadar uyuyor. Okadar saat aç kalması normal mi? Ben 3-4 saati gecirmiyordum ama bu ara bıraktım uyandırmıyorum kendi uyanır dedi doktor. Ama işte yine de içim rahat degil Kızlar uyandırmalı mıyım yoksa doğru olan bu mu? 🙄