Arkadaşlar ben 18 gün önce doğum yaptım bebeğime bebek bezi olarak prima pure kullanıyordum 1 numaradan 140 adet aldım dalar bitecek az kaldı şimdi alacağım ama bir numara mı alsam 2 numara mı alsam bilemedim 3240 kg doğdu kızım sanki şuan 1 numara bile bir tık büyük geliyor gibi geliyor bana