28 günlük Bebeğim de gaz sancısı var 3 gündür hiç uyumuyor sürekli ağlıyordu. Ayaklarına ada çayı yağı ile masaj yaptım ve çorap giydirdim. 2 gündür de aynı şekilde uyguluyorum ve çok rahat etti. Hem gaz çıkarması kolaylaştı hemde rahatça uyudu. Ama İnternet te zararları olduğunu okudum. Şimdi de tedirgin oldum. 🤔 Bazı yerlerde 4 aydan önce kullanmayın seyrettin vs yazmışlar ama ben seyreltmeden direk yapmıştım. Bilgisi olan anneler lütfen yardım edin.