mycutebaby benim bebeğimde de 30 günlükken çapaklanma ve akma sorunu yaşadık, bizimkinde kanal tıkanıklığı çıktı ama elhamdülillah geçti. Sizin de 15 günlükken göz muayenesi olacaktır muhtemelen, o zaman doktora da danışırsınız zaten ama ciddi bi problem değildir bence içinizi ferah tutun