Merhaba. Benim oğlumda 2,5 aylık ve 1.ayından beri boğuşuyoruz. Karbonatlı su yaptım,kaç şişe ilaç bitirdim yok. Hatta göğsümdeki sızı için göğsüme sürdüm düzeldi ama oğlumun ağzındaki düzelmedi. Emmek istemiyor zaten yarı mama yarı anne sütü alıyor. Biberonda sorun yok ama uykulu değilse emmemek işin savaş veriyor resmen anlayamadım . Düzelmiyorda üzülüyorum