BaraninAnnesi bildigin evde tim malzemeleri getirttik hatta covid zamanı diye hemşire istemedim gerekli işlemleri ben yaptım. Uyuşturduk bitti gitti, lokel anestezi ile oldu gayet iyiydi vallahi. Hem evde oldugumuz için cok gerilmedi bebek, hemde hızlıca hallettik. Yinede yaptıracağın kişiyi iyi tanımak gerek ben doktoru yıllardır tanıyorum, ailecek, normalde zaten evde yapmıyor , yakın tanıdıklarından rica gelirle böyle yapıyor. 😊