Superisiii Mamayla besleniyo ve verdiğimide kusuyo yada az yiyo uyuyo hep yaşayan varmı ateşi en yüksek 37.1 oldu napmalıyım normalmi bu durum
Anka06 Superisiii dün kızımın atesi 38.5 oldu bugun cıkmadı cok şükür fakat hala huzursuz kusuyorsa doktorunu Bi ara canım danış