Perisi canım ben her gün, günde 2 kez sabah ve akşam olmak üzere ayak bileğni ve ayak tarak kemiğini hafif dışa doğru baskı yaparak yağladım. Zaten zamanla düzeliyor belirgin bir şekilde, üstelik senin bebeğinin ayakları çok iyi durumda benim oğluma göre. Hiç bir şey yapmasan bile kendi kendine düzelir🌸