ErdoganEda Kızlar bebeğimin bu gün bezlerinde büyük çişi katı Bi şekilde normal de sıvı cıvık oluyor neden böyle
Mom042 ErdoganEda koyu derken kivamimi rengimi eengiyse usutmus olabilir veya sen usumus olabilirsin katoysa nasil kati kivami
ErdoganEda Mom042 normal de sıvı oluyor ya şimdi katı Bi durumdaydı rengi de Bi tık koyu gibi duruyor du
Mom042 ErdoganEda kuzum belki sen usuttun yada o usuttu bikere benim kizim yesil ve normal yaptigindan daha kati yapmisti o gece ustum acik yatmistim birde mama veriyosan yada degistirdeysrn belki ondan oyle yapmistir
ErdoganEda Mom042 emiyor şükür ama bu aralar azaldı emmesi 5 dakika 10 dakika emiyor sonra gazı oluyor geceleri sancıdan emmiyor
Mom042 ErdoganEda buyudukce emme suresi cok azlaiyo benim ilk kizim 4. Ayda 1 toplasan 2 dkaika emerdi simdi normale dondumu kakasi